Jak stworzyć arkusze spisowe w programie LoMag?

Remanent magazynu ma na celu potwierdzenie ilości towarów realnie znajdujących się w magazynie z towarami znajdującymi się w systemie. Każde przedsiębiorstwo powinno systematycznie wykonywać inwentaryzację. Produkty znajdujące się w magazynie mogą odbiegać od danych znajdujących się w kartotece. Wpływ na to ma wiele różnych czynników. Oprogramowanie magazynowe pozwala nam szybko i bezproblemowo wykonać remanent. Korzystając z funkcji „Arkusze spisowe” nie musimy obawiać się, że praca magazynu zostanie długotrwale wstrzymana.

Stworzenie arkuszy spisowych

Do stworzenia arkuszy spisowych niezbędne będą nam dokumenty magazynowe (http://www.lomag.pl/InstrukcjaDokumenty/). W tym celu klikamy w „Dokumenty” – „Remanent” – „Arkusze spisowe”. Pojawi nam się okienko, gdzie znajdziemy wszystkie utworzone wcześniej arkusze spisowe. Oczywiście możemy również stworzyć nowy arkusz. Wystarczy nacisnąć skrót klawiszowy „Alt+D” lub kliknąć ikonkę „Dodaj”.

Uzupełnienie arkusza spisowego

Arkusz spisowy tworzymy bardzo podobnie jak każdy inny dokument. Musimy dodać odpowiednie produkty, a także określić ich stan. Warto wspomnieć, że jednocześnie możemy utworzyć nawet kilka arkuszy, a wszystko zależy od naszych indywidualnych potrzeb. Interesujące jest to, że arkusze mogą być tworzony w sposób niezależny. Oznacza to, że może nad nimi pracować kilka osób. Po zakończeniu prac wystarczy jedynie połączyć stworzone dokumenty w całość, tak aby przeprowadzić remanent. Wszystko odbywa się wyjątkowo sprawnie i bezproblemowo.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*